Saturday, February 14, 2015

Mari Konvoi Bersama Kelab Motor

Hello! sejak kebelakangan ni ramai dah yang sertai kelab motor kat luar sana tu. Mungkin cuma aku je yang lambat nak ambil tahu kan. Tapi akhirnya dapat juga lah impian aku nak turut serta dalam kelab motor honda dekat johor bahru ni.Kau semua ingat lelaki je ke yang boleh masuk dalam kelab motor ni.Eh, perempuan zaman sekarang semua sado-sado belaka lah.

Aku ni sebenarnya memang jenis yang keras sikit. apa-apa aktiviti yang melibatkan kelab motor tu kalau boleh memang aku nak masuk.Pada pendapat aku, aktiviti-aktiviti ni semua dapat lah nak mengeratkan hubungan silaturrahim dengan ahli-ahli yang lain.Tak ada lah aku nak jadi mak jemah sangat.

Bila dah masuk kelab motor tu, kena lah ada baju yang istimewa untuk dipakai bila kami ada apa-apa aktiviti nanti.Jadi, mereka bagi aku baju brand honda.Kira untung lah aku dapat baju percuma. Tapi,mesti lah aku pakai sebab coraknya memang cantik.Kalau buruk,memang aku takkan pakai lah. huhuhu.

contoh design baju jenama honda repsol

Ha, yang kat atas tu cuma contoh sahaja. kalau nak tengok aku punya baju,kena beli sendiri baru boleh tengok puas-puas.Jadi, nak tengok tak orang lain cemburu dengan kita? senang sahaja,beli lah baju motor tu mesti kawan-kawan anda pun nak jugak.dijamin berkualiti dan bergaya.Selamat datang ke kelab motor kawan-kawan !