Friday, February 13, 2015

Mencari Kedai Baju Motor Murah

Assalamualaikum awak semua..

Hari ni aku tak ada cerita banyak tapi nak tanya lah peragut Wan Maimunah tu dah kena tangkap ke belum? sebelum tu aku ada jawapan dari wan Maimunah tu sendiri.Sila lah lihat gambar dibawah ye:


Ha,sekarang awak semua faham-faham lah sendiri ye.okay, sebenarnya cerita aku ni bukan pasal Wan Maimunah pun.Ceritanya macam ni,semalam abang aku tanya, kat mana kedai baju motor yang murah kat kawasan Johor bahru ni,Aku pun tak tahu sangat sebab maklumlah perempuan bukan minat sangat pun jenama baju permotoran ni.

Jadi,dia pun pergi lah tinjau kedai baju motor yang murah-murah dekat johor bahru ni.Tambahan pula dia tu pencinta jenama Arai ni.Jadi,hasil dari kerajinan dia mencari tempat jual baju permotoran tu,dapatlah dia jumpa satu kedai ni.Antara jenama baju permotoran yang dia jumpa kat kedai tu seperti honda,ducati, ford dan banyak lagi lah yang menarik.

Brand Ducati

Brand R3

Brand Arai

Kalau anda semua pencinta dunia permotoran,tak rugi pun kalau beli baju permotoran tu. Lagipun, baju tu selesa untuk dipakai dan mempunyai corak yang menarik.Terdapat banyak lagi jenama baju yang ada kat kedai baju motor tu tapi aku tak nak tunjuk semua.Jika berminat untuk shopping baju permotoran, awak semua boleh lah pergi ke www.jopana.my.Jadi,tunggu apa lagi.pilihan di tangan anda.Terdapat banyak pilihan,reka bentuk pelbagai,warna pelbagai dan anda nampak lagi macho jika memakainya.Pasti ramai gadis terpikat ^^